Madblogstoppen

fredag den 24. januar 2014

X-factor og Em Håndbold! Skide god fredag!

Så blev det ski weekend igen. Idag fik jeg fornøjelsen af at være på kursus i CVI, som er hjernebetinget synsnedsættelse. Det foregik på syn for institut og hørelse, og var en lærerig og sjov dag. Som gav stof til eftertanke, ift. Mit daglige arbejde. Små ting man ikke tænker over, når jeg selv har helt normalt syn, tager man ski nogle ting for givet. Specielt det idag at få simuleringsbriller på, som skulle give mig ideen af hvordan mit kontaktbarn ser. Det var dælme en øjenåbner, at se på den måde, st skulle sidde i kørestol med der syn, og blive kørt rundt, og slutteligt spise frokost sådan. Super sjov og læring dag, som klart gav mig mere med i bagagen!

Og så er det jo tv mæssigt en skøn fredag aften, med både x-factor og em-semifinalen mellem Danmark og Kroatien! Gotta love it!!:)

Quote of the day:

"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're going, and hook up with them later." - Mitch Hedberg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar