Madblogstoppen

mandag den 20. januar 2014

Nye dvd'er:)

Så kom der nye dvd'er med posten idag!! 
Som de af jer der kender mig ved, er jeg jo en ret stor elsker af både film og tv-serier, og har snart en gedigen samling. Køber når jeg finder gode tilbud på favoritterne, elsker flere til samlingen, og når der er penge til det selvfølgelig:)

En af min favoritserier(blandt mange:)) er serien Supernatural. Til de af jer der måske ikke kender den, så handler den kort fortalt om brødrene Sam og Dean, som jagter overnaturlige skabninger i alle afskygninger. Masser af sci-fi aktion og humor! Elsker simpelthen den serie, og har indtil videre set til og med sæson 5. Så da jeg så at sæson 6 & 7 var på tilbud på cdon.com, så måtte jeg eje dem!! Og glæder mig til at tiden er der til at sætte mig ned, og se dem:)


Quote of the day:


“Everything I learned I learned from the movies" - Audrey Hepburn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar