Madblogstoppen

fredag den 3. januar 2014

Fredag, weekend og julepynt-nedtagnings-dag!

Ja, som overskriften siger, skulle julenisserne idag pakkes ned, for tja nu er julen jo ovre, så de må i kasserne igen til næste år:)

Som I jo nok snart alle ved, har jeg en lille smule julepynt, så først skulle kasserne hentes i boxit, 7 stk, plus det løse:) poloen var fyldt til renden med kasser, som I kan se her: 





Ja, er dælme godt jeg stadig kører VW, som kan rumme det hele:) men hjem kom det altså. Og fik da også pakket de første 3 kasser ned, så lidt nåede jeg inden sofaen angreb mig:) havde faktisk en lille video med nissernes farvel, men kan ski ikke lige hitte ud af at ligge den herind, så den må I få en anden god gang:)
 
Quote of the day: 

"Jeg vil ære julen i mit hjerte, og prøve at beholde den hele året" -  Charles Dickens



Ingen kommentarer:

Send en kommentar