Madblogstoppen

onsdag den 29. januar 2014

Broccoli ALL week long!:)

Ja, for tiden har jeg er flip med broccoli. Spiser det gerne hver aften til min aftensmad. Normalt syntes jeg det er lidt bøvlet at ordne broccoli hver dag, derfor syntes jeg det er fantastisk at det fåes på frost! Det er luksusgrønt, som forhandles i Føtex og Bilka, som laver frosne broccoli buketter. Det er så super nemt og lækkert, og jeg køber det gerne når det er på bud! I denne uge har Føtex det til 12 kr. Så der er fyldt op fryseren, med broccoli!:) Så bare et fif til andre, at dette frosne broccoli smager fantatisk, og er noget nemmere en at snitte og skære et frisk!

Quote of the day:

“All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.” - Charles M. Schulz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar