Madblogstoppen

mandag den 13. januar 2014

Kreativ mandag:)

Dagen idag, er gået med at være lidt kreativ. Har efter flere måneders snøvlen og trækken i langdrag fået syet puderne færdige til mit soveværelse, som jo bekendt blev malet i foråret.
Siden da er sengen skiftet ud, der er kommet natbord, lamper og lidt billeder:) Billeder skal der flere af, så må en tur omkring IKEA og få indkøbt flere rammer. Det er deres RIBBA rammer jeg bruger, de er så super fine, og passer bare til det meste!

I får da lige et par billeder af soveværelset:





Der mangler kabelclips på ledningerne til mine nye lamper, men de er ski ikke så nemme at opdrive i sort, og det skal de være! Så det må vente lidt, til jeg finder dem:)

Mit nye natbord, er den super fine Componibili fra Kartell. Det var en julegave fra min forældre, og er min absolut ynglings!!:) min er købt i kalejdoskop i Aalborg, deres hjemmeside: www.kalejdoskopshop.dk



Det skal også handle lidt om mad i dagens indlæg:)
For jeg lavede et lækkert stykke kylling til aften, hvis jeg selv skal sige det:)

Jeg tog:
1 tsk pesto, jeg brugte tomatpesto
1 tsk rasp
1/2-1 spsk friskrevet pecorino 

Blandede de 3 ting sammen, og smurte dem ovenpå et stykke kyllingebryst, og så ind i ovnen og stege. MUMS, siger jeg bare!!:)


Ser måske lidt skummelt ud i farven på billedet, men smagte super lækkert!:)


Quote of the day:

"The strength of a family, like the strength of an army, is in its loyalty to each other." - Mario Puzo










Ingen kommentarer:

Send en kommentar