Madblogstoppen

onsdag den 1. januar 2014

2014 - som altid indlæg idag - men hvad med resten af året???....

Ja, så blev det endnu engang 1 januar, og året siger 2014. Som altid har jeg lavet et blog-indlæg på denne dag, med gode intentioner om at NU skal jeg til at skrive herinde, opskrifter, dagligsdagsting og sager, og få fyldt min blog ud, men lige lidt bliver det til!;)

Men men men i år skal være året, jeg har simpelthen bestemt mig for at i år vil jeg hver dag skrive herinde. Det er ikke sikkert det bliver mange ord, dybe erkendelser eller erindringer, men hver dag i 2014 skal der nok komme en hilsen her på bloggen.

Nogen af jer som kender mig, ved at jeg er ret pjattet med citater, så derfor vil jeg hver dag have "quote of the Day", så måske det bare er det som postes hver dag, who knows!?
Syntes bare mit liv trænger til nogle ændringer i flere henseender, så derfor er det første skridt, på at fokusere på noget, og sætte mig et overkommeligt mål, som jeg føler jeg kan opretholde:)
Vil dog gerne have en lille buffer, som siger at ved evt. Udlandsophold(ferie) i løbet af 2014, kan der være udfald, pga. Manglende internet:)

Håber I alle derude er kommet godt ind i 2014, det er jeg, og ser frem til hvad året bringer mig:)
2013 blev et begivnhedsrigt år, og mon ikke 2014 kan gøre kunsten efter:)

Og så lige et citat som passer godt på nytårsforsæt:)

Quote of the Day: 

 "Don't bother just to be better than your contemporaries or predecessors. Try to be better than yourself." - William Faulkner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar