Madblogstoppen

lørdag den 18. januar 2014

Lidt mere sne:)

Ja, Nordjylland er blevet begravet i sne, som de fleste nok har fundet ud af, enten på egen krop eller via tv. Min dag idag er derfor foregået inde i varmen under tæppet med tv, og en god bog.
Planen var ellers at jeg skulle have besøgt min veninde Majken i aabybro, men det satte sneen en stopper for, da jeg ikke lige var frisk på at tage den tur idag. Så det måtte udsættes til en anden dag.

Bogen jeg har gang i er, Rene Nielsen, " Halv mand - helt menneske". Nogen af jer kan måske huske at jeg fortalte om ham i et tidligere indlæg, det var ham jeg havde hørt foredrag med. Er nu igang med hans bog, og indtil videre en ok fortælling, skal nok give en endelig evaluering når den er læst færdig:)


På sådan en indendørs afslapningsdag, har jeg selvfølgelig tændt levende lys, og vil lige dele de her fine "lanterner" hvis man kan kalde dem det:) de er købt i november i plantorama, og de giver et super fint lys og hygge i min stue:)


Vil slutteligt lige dele et par billeder af Nuka. Hun er helt pjattet med sneen, men hun er nu også en puttehund, så hun har tilbragt dagen både med at lege i sne og putte  sofaen:)




Quote of the day:

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” - Josh Billings




Ingen kommentarer:

Send en kommentar