Madblogstoppen

torsdag den 23. januar 2014

Retur fra "Down-under"

Idag er en af mine bedste veninder, hendes kæreste og deres bette dreng, vendt hjem fra 5 mdr. I Australien, da Henrik skulle læse et semester dernede. Jeg var derfor i lufthavnen i eftermiddag og byde dem velkommen hjem. Så skønt det var at se dem igen, selvom tiden er fløjet afsted, har de været max. Savnet her hjemme:) så bliver dejligt at få "Catched up"!

Sjovt nok modtog jeg så idag med posten kort fra dem - julekort:) Er ski altid  så hyggeligt at modtage post, også selvom om det kommer lidt senere frem end beregnet:) og hvor tit er det lige man får post fra Australien - så jeg er glad for mine fine kort!



Quote of the day:


“You can go through life and make new friends every year - every month practically - but there was never any substitute for those friendships of childhood that survive into adult years. Those are the ones in which we are bound to one another with hoops of steel.”  - Alexander McCall Smith




Ingen kommentarer:

Send en kommentar