Madblogstoppen

mandag den 27. januar 2014

Fridag, sne og testvisning i bio

Lige præcis idag, var jeg ekstra glad for min ugentlige 0-dag. For sådan som det blæste imorges, og sneen dalede ned, så var jeg glad for ikke at skulle ud og køre bil! Er ikke mega fan af at køre bil, når det sneer, og endnu mindre når det så blæste som idag. Så hellere blive indendørs i varmen, så det gjorde jeg og tilbragte dagen med vasketøj, lidt arbejde, tv-kiggeri og lidt støvsugning:)

Planen var egentligt at jeg skulle have været i biografen. Jeg havde fået billetter til en testvisning på filmen "Lev Stærkt" - som jeg faktisk havde glædet mig til. Den blev dog aflyst pga. Tekniske problemer, hvilket var super ærgerligt, men egentligt var jeg glad for ikke at skulle ud i sneen:) og heldigvis flyttes visningen til en anden dato(endnu ukendt), så går heldigvis ikke glip af den.

Så endnu en stille og rolig dag på Næssundvej, men det skal man heller ikke kimse af!:)

Quote of the day:

“The mouth is made for communication, and nothing is more articulate than a kiss.”  - Jarod Kintz




Ingen kommentarer:

Send en kommentar