Madblogstoppen

torsdag den 2. januar 2014

Handy-manden far-Lars, var lige på besøg:)

2.dag i det nye år, og håber ikke jeg er alene om at syntes at det var lidt hårdt at møde på job idag, kunne godt lige have brugt endnu en fridag, må se frem til weekenden i stedet for:)

Havde aftalt med min far at han skulle kigge forbi idag, og hjælpe med at sætte div. Ting op i min bolig. Ja, far-Lars er min handymand, som altid træder til at og hjælper med boremaskine og vaterpas, når der skal hænges ting op:)

Tv'et er kommet op på væggen, rent fint hænger det der, hvis jeg selv skal sige det. Og så kan disken nedenunder nu bruges til andre ting:) skal lige have skaffet en lednings skjuler ting, så det ser bedre ud, men er tilfreds for nu!


Derudover måtte den hjemmelavede sengegavl bores fast i væggen. Den kunne ikke rigtig blive hvor den skulle, og havde lavet skrammer på væggen, så nu er den skruet fast, så den med garanti ikke flytter sig!! Fik også endelig købt lamper til soveværelset. Har dog kun fået den ene idag, den anden er bestilt på nettet.  Fik dælme en lang næse da jeg pakkede lampen ud for at opdage at der ikke var ledning med, eller afbryder på!! Hvad sker der for det? Der stod overhovedet ikke på æsken, hvilket er ret ringe så - måske det er hvad man får, ved at købe en bilka lampe?? Den er pt. Tilsluttet, med den grimmestes hvide forlængerledning, som ikke huer mig! Men så snart den anden er kommet, har Far-Lars garanteret mig at vi sætter fin sort ledning på og afbryder:)
Er dog ret glad for lampernes udseende, de er så fine!:)


Så er godt tilfreds med hvad dagen er gået med:) 


Quote of the day:

"What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world, remains and is immortal." - Mason Albert Pine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar