Madblogstoppen

mandag den 6. januar 2014

Sidst på dagen - men har skam husket det:)

Ja, det blev lidt sent idag at jeg kom til bloggen, men har brugt dagen på at få de sidste nisser pakket ned, og gjort hytten ren fra top til tå, en dejlig fornemmelse!
Og så blev jeg spontant inviteret på æbleskiver til aften - det siger man jo ikke sån nej til:) 

Vil lige vise jer et par nyerhvervelser, det ene er en julegave, og det andet har jeg selv investeret i:) ja, får vist alligevel brugt lidt penge i januar:)

Først er det her fine sengetøj, er helt vild med det! Det var en julegave og er købt i Jysk. Designet af Isabell Kristensen. 


Billedet er ikke lige det bedste, typisk iPhone kvalitet!:)

Det andet jeg vil vise jer, er min nye dug til køkkenbordet. Har ledt længe efter den helt rigtige. Og så var det faktisk min mor der fandt den her til mig. Den er købt i Bahne, og er fra Sødahl. Og var heldigvis på tilbud, så den kun kostede 60 kr pr. meter! Et fund!:) er ret pjattet med ugler, så selvfølgelig skulle det være den her:


I skal ikke snydes for dagens citat:

Quote of the day:

"Husk, at for hvert minut du er vred, mister du 60 sekunders lykke." - Waldo Emerson



Ingen kommentarer:

Send en kommentar