Madblogstoppen

søndag den 16. februar 2014

Weekenden går på hæld..

Søndag er en fantastisk ugedag på mange måder. Det er en dag bedst brugt på afslapning, rengøring, oprydning, gode samtaler, eftertænksomhed, sove længe, ja den kan bruges til mange ting:) personligt har jeg idag brugt min på lidt familiehygge i Nørhalne, lidt oprydning, lidt arbejde og afslapning:) så en ganske fornuftig søndag! Det er dog ugens sidste dag, så hverdagen og arbejde kalder igen imorgen.

Der har nok også idag været tid til lidt eftertænksomhed idag:) mest over det at være single, og ens venners gode intentioner om at de lige kender en single fyr, som man kunne parres sammen med.  Selvfølgelig går jeg da med drømmen om at møde en skøn fyr, misforstå mig ikke, og sætter pris på de gode intentioner, men det kan også blive for meget af det gode:) tror jeg har behov selv at finde ud af hvordan jeg finder manden i mit liv, og hvem han er. Hjælp er selvfølgelig kærkommen, men helst uden publikum ik! Har kastet mig ud netdating, så nu må vi se om jeg kan, først og fremmest, møde nogle nye mennesker:) i får nok ikke lige en masse fortællinger omkring lige dette, det vil alligevel gerne holde for mig selv:)

Nyd resten af søndagen!!

Quote of the day:

“Hope for love, pray for love, wish for love, dream for love…but don’t put your life on hold waiting for love.” - Mandy Hale

Ingen kommentarer:

Send en kommentar