Madblogstoppen

mandag den 3. februar 2014

Hundefrisør, arbejde og venindehygge:)

Ja, jeg har jo  0-dag hver mandag, hvilket vil sige at jeg ikke har timer ved eleverne, men istedet for kan arbejde hjemme. Jeg bruger derfor gerne dagen til læge besøg og lign. Da det er dejlig nemt:) idag stod den så på frisør til min hund - og hun trængte!

Ikke så tæt på, men i kan nok fornemme den lange pels, og lange hår på toppen af hovedet:) sån her så hun så ud idag, da hun var blevet trimmet:)


En hel ny hund! Hun bliver trimmet ved Vestbyens hundesalon, på kastetvej, og kan kun anbefale dem! Jeg er så tilfreds hver gang. Har en gang prøvet noget andet til hende, mens der var jeg ikke helt så tilfreds, som når hun har fået det gjort i vestbyen!

Efter en gang hundeklipning, var jeg også en tur forbi arbejde og lave lidt skrifttligt, hvilket egentlig var meget rart, så blev det hele lavet som manglede, og kunne derfor krydses af listen!:)

Til aften, skulle jeg så over til Henrik og Katrine. Vi skulle hygge med lækker sushi og få snakket en masse, nu de har været udenlands! Vi fik sushi fra sushilicious! Det smagte super lækkert! Har aldrig fået derfra før, men det kan sagtens anbefales:)



Vi fik en masse blandet sushi og en omgang tangsalat. Alt i alt en god dag, men er noget brugt og træt nu:)

Quote of the day:

“You can't stay in your corner of the Forest waiting for others to come to you. You have to go to them sometimes" - A.A. Milne, Winnie the Pooh





Ingen kommentarer:

Send en kommentar