Madblogstoppen

lørdag den 22. februar 2014

Hunde og venindehygge:)

Endelig weekend, ikke dårligt hvis du spørger mig!
Jeg startede dagen med at køre til Nørhalne, med morgenbrød til mine forældre, min bror og hans kæreste. Rigtig hyggeligt!
Der bliver dog en smule gang i huset når jeg kommer, for så har vi 3 hunde i huset. Mine forældres Golden retriever, Boni, toller/labrador blandingen Coco og min egen Nuka:) Coco er ikke et år endnu, hun er 7 mdr, så der er gang i den med hende!

Her er hun:) Må sige at mine firbenede venner, heller ikke er så dumme endda:)

Aftenen brugte jeg sammen med mine veninde Mette i Vester Hjermitslev, helt ude på landet! Så skal lige love for der var mørkt da jeg skulle trille hjem i poloen! Godt nok har den da langt lys på, meeen er ikke fan af at køre i mørke uden gadelys, andre biler og i skoven. Kom dog helskindet hjem, men er bestemt ikke fan!

Quote of the day:

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” - Josh Billings



Ingen kommentarer:

Send en kommentar