Madblogstoppen

tirsdag den 25. februar 2014

Så skete det...jeg sprang over en dag...eller gjorde jeg??:)

Ja, så er det netop gået op for mig at jeg missede et indlæg igår, oh no!!! Eller dvs. Teknisk set havde jeg skrevet et indlæg, men fik ikke trykket udgiv, så det kom ud til jer andre, så i får det lige her:


Så blev det mandag, og dagen for min MUS-samtale, den blev desværre aflyst, så jeg måtte blive hjemme under dynen, ikke så ringe, når man normalt har 0-dag mandag, og derfor arbejder hjemme, så var det ret rart ikke at skulle afsted alligevel,  men ærgeligt at min samtale blev aflyst. Men har allerede booket ny tid, så det er planlagt igen:)

En anden "irriterende" ( sætter i gåseøjne, i mangel af bedre ord) oplevelse idag, var en kasseekspedient i rema1000, som kastede en 2 kr mod mig, fordi hun havde slået varer forkert ind, og så tydeligt var irriteret over at jeg ville have det rettet, når det "kun" drejede sig om 2kr. Måske det også er småligt af mig, men når der står en pris, så er det den jeg skal betale, og sån er det!:)

Quote of the day:

“Folks are usually about as happy as they make their minds up to be" - Abraham Lincoln 


Det var så gårsdagens indlæg, så det var kun halvt glemt så at sige!;) i får endnu et citat, som jo så er dagens citat:)

Quote of the day:

“Forgetfulness is a form of freedom.” -Kahlil Gibran


Ingen kommentarer:

Send en kommentar