Madblogstoppen

tirsdag den 4. februar 2014

Testvisning i bio:)


Så blev det tid til at jeg skulle til min første testvisning i biografen. Kan ikke huske om jeg herinde har fortalt at jeg fik billetter til sådan en, men det gjorde jeg og i dag var så dagen hvor jeg skulle i bio:)
Det var filmen "Lev Stærkt" jeg var inde og se. Må ikke fortælle om filmen sån rigtigt, fordi den først har premiere til juni. Men kan sige at jeg syntes det var en god og underholdende film, måske ikke lige tiltænkt min alderskategori, men mere teenager og først i 20'erne. Det var i hvert fald en hyggelig eftermiddag i biffen, men min veninde Katrine:)
Har lagt traileren ind herunder, så kan i se hvad den handler om.
 
 
 
 
 
Quote of the day:
 
“There is more to life than simply increasing its speed.” - Mahatma Gandhi
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar