Madblogstoppen

mandag den 10. februar 2014

Projekt sælg ud af stuen:)

Ja, så syntes jeg det er tid til fornyelse, så har sat min skønne sofaer og sofabord til salg! Har egentlig tænkt tanken i er par år, fordi jeg syntes de er meget store i min stue, sammenlignet med da jeg boede i Nørresundby. Så nu skal det være, ud med det gamle, og forhåbentligt ind med noget nyt:)
Når man sån forsøger at sælge, skal det jo selvfølgelig fremstå som flot så muligt, så idag gik projekt rengør sofa igang! Min sofaer har aftageligt betræk, men jeg har aldrig tidligere taget det af og vasket, i frygt for at det skulle krympe. Så tidligere er den støvsuget og vasket i sæbevand, og det har holdt den  ren. Men nu tænkte jeg der skulle satse og den skulle vaskes i maskine.

Så min sofa ser pt. Sån her ud:


Alternativt betræk, mens det andet tørrer, for kan jo ikke undvære at sidde i den:) Historien melder endnu ikke noget om, hvorvidt betrækkene er krympet, så det hører i mere om imorgen! Men mon ikke det nok skal passe, jeg er optimist!

Quote of the day:

“Change will not come if we wait for some other person, or if we wait for some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek.” - Barack Obama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar