Madblogstoppen

torsdag den 13. februar 2014

Ny sofa - snart helt ny stue!!:)

Ja, som jeg skrev i mandags, skulles er sælges ud af min møbler i stuen, og skal lige love for at det gik hurtigt! Satte Sofaerne til salg mandag, og idag 4 dage senere, er de solgt og 1 ny er sat i deres sted. Så jeg er en glad kvinde i dag, med nye møbler! Elsker det!!:):)
Nu mangler bare at jeg får solgt sofabordet også, så bliver det godt. Lidt vemodigt var det dog at sige farvel til mine gamle sofaer, har trods alt haft dem siden jeg flyttede hjemmefra, men har fået en meget mere rummelig stue, med den nye mindre sofa, så er dælme glad!!



Sån så de gamle sofaer ud:)



Og her er den nye:) ikke det bedste billede, er lidt mørkt i stuen, men det er en ektorp sofa med chaiselong fra IKEA:) Elsker den - for det er en rigtig flyder!

Quote of the day:

“Those who cannot change their minds cannot change anything.” - George Bernard Shaw



Ingen kommentarer:

Send en kommentar