Madblogstoppen

onsdag den 19. februar 2014

Snart nyt sofabord, til den nye sofa:)

Fik jo, som skrevet, ny sofa i sidste uge, så det har krævet at der også skulle nyt sofabord til, da det gamle er alt for stort og heller ikke rigtig passer til længere:) Jeg sad derfor forleden aften og googlede sofaborde på nettet, for at få ideer til hvad et skulle være. Nu skal historien lyde, at jeg ikke har en bestemt stil træ i stuen f.eks. Så søgte ikke specifikt på et bord i eg, ahorn eller noget, kiggede bare på borde generelt. Der stødte jeg så på ideen, med at bruge en træ-kabeltromle som sofabord. Syntes det ser super fedt ud! Så tænkte straks at sådan må jeg kunne skaffe, og det lykkedes også med hjælp fra min far. Der er nogle stykker til salg på DBA.dk, men det var for store og for dyre for mit budget. Den mig far og jeg har fundet er 70 cm i diameter, så passer perfekt til sofabord! 
De af jer der ikke helt ved hvad jeg snakker om, så er det sådan en her:

Billedet er venligst udlånt vha. Google:) min er noget lysere i farven, og så super fin! Så den skal bare slibes, have hjul under og lak på toppen, så er den klar til at indtage min stue:)

Quote of the day:

"You can't just with change, you have to live the change in ordre for it to become ad reality" 
- Steve Maraboli



Ingen kommentarer:

Send en kommentar