Madblogstoppen

onsdag den 26. februar 2014

Gode venner gør sku livet bedre:)

Bare en kort bette hilsen idag:)
Brugte min aften i selskab med en af mine bedste veninder Katrine, hendes kæreste Henrik og deres dreng Sebastian. Og ja, så fik jeg ski' lyst til at skrive lidt om hvor fantastisk heldig jeg er, fordi jeg har skønne venner i mit liv:) det har de fleste nok, men føler mig ski ekstra heldig nogengange, når man har haft en god aften, hvor man "bare" har lavet noget god mad, og siddet i en sofa og snakket, mens tiden er fløjet afsted. Det skønne er at samtalerne ikke nødvendigvis er dybe eller livsændrende, men de er der, er naturlige og giver mening. De gør det hele nemmere nogen gange, fordi man har en at lytte til, og som lytter tilbage:)

Så jeg føler mig ekstra heldig idag, fordi jeg blev mindet om endnu engang, at venner er det familie vi selv vælger:)

Quote of the day:

"Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen" - Peter Plys 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar