Madblogstoppen

onsdag den 26. marts 2014

Sygdom en undtagelse..

Ja, det er helt bevidst at der igår ikke kom et indlæg på bloggen. Jeg har ligget i sengen har man-tirs-onsdag, så der har ikke været energi til meget. Derfor laver jeg lige endnu en undtagelse, til hvornår jeg ikke skriver:) 
Ved ferier og sygdom:) ellers kommer der blog Update hver dag:)
Men intet nyt her! Så i får et citat, og så over and Out:)

Quote of the day:

"Vi bør glæde os, over det vi har uden at sammenligne med andre. Man bliver ikke lykkelig, så længe man plages af, at andre er lykkeligere." - Seneca

2 kommentarer:

  1. God bedring. Og helt lovlige unskyldninger :-)

    SvarSlet
  2. Tak Joan! Syntes jeg også det er:)
    Har først din kommentar idag, må lige hitte ud af om jeg kan få en mail eller lign, når der kommenteres:)

    SvarSlet