Madblogstoppen

fredag den 28. marts 2014

Fredag og næsten weekend!

Så blev det fredag - men ikke helt weekend endnu. Har fornøjelsen af at skulle på arbejde imorgen. Vi har arbejdsdag på skolen for lærere og pædagoger, hvor vi skal snakke om skolereformen og det kommede skoleår. Er noget spændt på dagen om den gør mig klogere - er ski lidt svært at være pædagog, som skal forholde sig til en skolereform;) men alt ny viden - kan vel kun (i teorien) være en god ting?!

Så var det idag der var finale i x-factor! Ja - jeg vil gerne indrømme at jeg har været trofast seer, dvs. Når jeg var hjemme til at se det:) så selvfølgelig skulle finalen ses!

Anthony og Jasmin vandt som I nok ved, og jeg syntes bestemt det var fortjent!:) og endelig var det også en gruppe der løb med sejren, hvilket egentligt var på tide:)


Lige et bette billede af dem - til de af jer der ikke har fulgt med!

Quote of the day: 

"The biggest Challenge after success is shutting up about it" - Criss Jami

Ingen kommentarer:

Send en kommentar