Madblogstoppen

lørdag den 29. marts 2014

Så blev det sku weekend!!!

Så kan jeg endelig sige weekend!! Fantastisk siger jeg bare! 
Efter en dag med siddenstillende arbejde i fantastisk solskin, planlagde jeg en gåtur med to skønne veninder, Katrine og Mette:) jeg hentede dem og Nuka, og så kørte vi i Lundby Bakker, og gik en lang tur, ca. 7 km. En skøn skøn tur, som gjorde både mig og hunden trætte:) så sofaen blev indtaget, og så fik vi slappet af!

Vil lige anbefale jer en dokumentarfilm jeg så igår. Den hedder Blackfish. Den omhandler seaworld, og deres brug af spækhuggere, og hvordan de behandler dem. Jeg var noget chokeret og rystet over at der er sådan tingene foregår, og hvordan der fejes under gulvtæppet, da en hval for 3 gang dræber et menneske. I kan læse mere om den her:

 http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE2071698/spaekhugger-dokumentar-gaar-taet-paa-drabet-i-seaworld/

Quote of the day:

“The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.”
 - Mahatma Gandhi




Ingen kommentarer:

Send en kommentar