Madblogstoppen

mandag den 10. marts 2014

Endelig kom de i ramme:)

For små 2 mdr og for 3 uger siden, investerede jeg i 2 skønne plakater, fordi jeg ville have noget nyt på væggene - logisk ik! Problemet har så været, at IKEA har brugt en krig på at få rammerne hjem, som passede dertil! Skrev til IKEA første gang for 7-8 uger siden, og fik afvide at rammerne kom hjem inden for 14 dage, det skete ikke, der kom først hjem i sidste uge og idag. Så mig fluks afsted i IKEA, så jeg kunne få rammerne. Til min ærgelse, troede jeg de alligevel ikke havde den ene, men fandt så heldigvis en enkelt som lå forkert, så jeg endelig kunne få rammerne de hjem!:)

Den første er den her fra Rikke Hyldahl, købte den på downtown.dk, som er en fantatisk side!

Plakaten måler 50x 70 cm. Rammen er ikke nogen special IKEA ramme, det er en RIBBA, men åbenbart en som hurtigt sælges i den størrelse:)

Den anden plakat, har jeg vist, lagt herind før, men det er den her skønne fra Wonderhagen.dk
Den er simpelthen så fin, med pastelfarverne. Den lykkedes det mig ikke, at hænge op idag, da væggen jeg skulle have den op på, ikke ville enes med mine søm. Så der skal nok fars boremaskine til!:)


Rammen her er også en RIBBA, og den er også 50x70 cm. Farven er egetræsbejse, som er en ny farve i de rammer, og den er altså bare så super fin!!

Havde også to små rammer liggende herhjemme i gemmeren, som jeg ikke helt ved hvad tanken var med, da jeg købte den for over 4 år siden. Så længe må det være, da jeg købte dem mens jeg boede i Nørresundby. Men idag kom der billede i, og de kom op på væggen, hvor der normalt hænger to små nisse billeder til jul:) så egentligt fint, at de søm nu udnyttes hele året. Motiverne er fra IKEA:)


Så nyt pynt på mine vægge i stuen idag! Det tager bare så fint form det hele:)

Quote of the day:

“Art is the lie that enables us to realize the truth.” - Pablo Picasso




Ingen kommentarer:

Send en kommentar