Madblogstoppen

mandag den 31. marts 2014

Nye indkøb - imorgen måske:)

Har købet en masse fine ting idag, som jeg egentligt ville have vist jer herinde. Men nu er jeg ski blevet træt, så det bliver til en kort hilsen idag! Har haft en kort arbejdsdag, og så gik jagten ellers ind på en kjole til fest på fredag - min gamle skole holder 50 års jubilæumsfest, så der skulle en ny kjole til, syntes jeg i hvert fald! Den blev fundet, er ikke 100% sikker på jeg beholder den endnu! den skal lige testes med de planlagte sko! men er 90 % sikker:) specielt også fordi det tog mig, tja, 3 timer at finde en kjole som 1. Jeg kunne passe( skal vist snart have taget mig lidt sammen ift, mad og motion) 2. Som havde en god facon til mig. Meget af de snit/designs som er fremme nu, passer ikke min kropsfacon med store bryster og hofter og 3. En der ikke kostede mere end jeg ville betale - hvilket var max. 500:) den indkøbte var indenfor alle 3 punkter, så mon ikke det er en keeper!!
God tirsdag til jer imorgen!

Quote of the day:

“The changes we dread most may contain our salvation.” - Barbara Kingsolver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar