Madblogstoppen

tirsdag den 18. marts 2014

Æseldyret:)

Nogen af jer som kender mig godt, ved nu nok, at æseldyret er min ynglingskarakter fra Peter Plys:) 
For en del år siden, var jeg i London på studietur, og besøgte der, Disney store. Og der blev mit første krus med æseldyr indkøbt. Efterfølgende har jeg været i København en del gange og har selvfølgelig besøgt den disney store som åbnede derovre:) jeg har derfor nu 4 fine krus med æseldyr, det er blevet lidt et samleobjekt for mig, så når jeg i disney store, skal jeg se om jeg kan få et nyt krus med hjem til samlingen:) syntes de er super fine og hyggelige, og gode til at drikke te af om aftenen.


Det grønne til venstre er det fra London:) men det her er de to første jeg købte.


Det lilla til højre er det nye, jeg købte i weekenden:)
Ja - er en smule tosset, men det er ski egentlig okay:)

Quote of the day:

“Nogle gange” sagde Plys “er det de mindste ting, der fylder mest i hjertet” - Peter Plys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar