Madblogstoppen

fredag den 14. marts 2014

Enjoying the weekend!

Så har jeg tyvstartet weekenden, med en fridag idag! Bestemt ikke dårligt.
Skulle jo som nævnt i går, tatoveres idag, hvilket jeg nok aldrig bliver mega fan af! Er vild med tatoveringer, men ikke det at skulle tatoveres. Skulle have frisket min gamle tattoo op. (Beklager min knap så yndige fod, men det er altså der tatoveringen sidder:)


Som i kan se, var den noget kun falmet:)

Den ser pt. Sådan her ud: 

Jeps, jeg er pakket ind i vitawrap! Skal jeg være de næste par dage, så i får et billede når jeg får den pakket ud og den kan ses ordenligt:)

God weekend folkens! Der kommer nok ikke noget indlæg imorgen - er ikke så meget hjemme, så forbeholder mig retten, som skrevet 1/1 til at springe indlæg over:) 

Quote of the day:

“A friend is someone who knows all about you and still loves you.” - Elbert Hubbard



Ingen kommentarer:

Send en kommentar