Madblogstoppen

søndag den 9. marts 2014

Skøn og travl weekend!:)

Efter en god dag på kasernen i går, stod den melodi grandprix hygge fest i Brønderslev hos Pernille og Heidi:) så sjov en aften vi havde! Mette og Ditte var der også, og vi fik spist masser af mexicansk mad, skrålet med på gamle grandprix sange, heppet på de nye, og vi var alle helt enige om at Basim var den rigtige vinder, det var ski en catchy sang!!:) så en vellykket aften og nat, som sluttede imorges efter lidt nattesøvn, og morgenmad. 

Derefter skulle jeg hurtigt hjem, og svinge støvsuger og moppe, fordi kortklubben idag skulle samles hos mig!:) det er så hyggeligt at vi mødes og spiller kort og div. Spil, det kan man godt blive fan af:) der blev kokkeret friske forårsruller, mums! Lidt over 20.00 tog Mette og Tina så afsted, og jeg indtog sofaen:)

Har på nuværende tidspunkt indtaget sengen, og vil sove, og forhåbentligt indhentet lidt mistet nattesøvn:)

Quote of the day

" Mit hjerte er en opslagen bog for mine venner, men der kan dog let hænge et par blade sammen, som ingen får at se" - H.C.Andersen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar