Madblogstoppen

søndag den 30. marts 2014

Nyt tæppe til stuen?

Har jo i sidste måned fået my sofa, og er ved af ligge sidste hånd på sofabordet, så min stue så småt ser ud som den skal igen:) er dog blevet ret forelsket i de har nepalesiske kugletæpper, som snart flere og flere forhandler:)
Vil rigtig gerne blive ejer af sådan et her: 


Billedet er fra er side som hedder ruggit.dk, som sælger disse fine tæpper. Og mener at lige der her ville passe perfekt ind til min stue! Min veninde Mette gjorde mig så igår opmærksom på at der findes endnu et firma, online, som sælger ligende tæpper. Det hedder nepaldo.com, men er et dansk firma, med base i Aalborg. De laver så også denne fine hundekurv:


Den ville jeg ELSKE at have stående til Nuka, men den er nok lidt udenfor budget:) men håber meget der her i april kan blive penge til at jeg kan forære mig selv et tæppe i hvert fald, og så må jeg arbejde mig op til hundekurven:) 
Syntes tæpperne er sindsygt flotte, og findes i et hav af farvekombinationer. De ligner meget tæpperne Hay laver, men er en anelse billigere. Kvaliteten er hvad jeg kan læse på trustpilot, helt iorden! Så skønt at der er flere på markedet, der forhandler disse flotte kugletæpper".

Quote of the day:

“The caterpillar does all the work, but the butterfly gets all the publicity.” - George Carlin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar