Madblogstoppen

lørdag den 22. marts 2014

Fødselsdags eftermiddag og film-hygge aften:)

I Idag stod dagen på fødselsdagshygge hos Pernille i Brønderslev, der var boller og lagkage, som der hører sig til:) det var byg selv lagkager, hvilket var en super sjov ide syntes jeg, da det giver mulighed for at folk kan få lige den lagkage smag de selv bedst kan lide. Og man får en fin lille portion størrelse, hvilket er godt for sådan en kage elsker, som normalt gerne tager to gange! Hehe

Da jeg så landede hjemme til spisetid, stod den på nem aftensmad, dvs. Rester fra igår:) syntes så der skulle en film på, da fjernsynsprogrammet så noget tyndt ud i aften! Det. Blev til, at jeg skulle se en af mine ny indkøbte film, eller dvs. Er nogen tid siden jeg købte den, men har ikke fået den så endnu:) den hedder " The lucky One"


Købte den i tidernes morgen fordi den var på tilbud, og tænkte det sikkert var en udemærket tøsefilm, da den også er baseret på en bog af Nicolas Sparks, ligesom "A Walk to remember " og "The Notebook" er:) Det var også en udemærket film, ikke en stor film, men en god lørdags aften hygge film. Den ryger ikke op på linie, med de to andre nævnte, men som sagt en ok film! Den handler om en soldat, Logan, som finder et billede af en kvinde, Beth, da han er i krig. Han føler det billede, bliver hans skytsengel, og han vil derfor finde den her kvinde han ikke kender, da han vender hjem fra krigen.
Har lige smidt film nr. 2 i maskinen, det blev "Con Air" - så lidt forskelligt film udvalg i aften! 

Slutteligt, lige et billede af mit nyeste indkøb, ups! Men til mit forsvar var den på tilbud.


Denne skønne pude fra Sødahl, er blevet min! Den er købt på sallings webshop, til 99,95 kr, sparede 200kr:) så det var et fund, og er vild med dyreprint! Og er sikker på den passer perfekt til min gyngestol, som jeg snart skal have sat i stand! 

Quote of the day:

"Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller. Det er mængden af liv i dine år"- Abraham Lincoln





Ingen kommentarer:

Send en kommentar