Madblogstoppen

onsdag den 3. september 2014

Onsdag, så er vi halvvejs:)

Som den skarpe nok har registreret, så fik jeg ikke skrevet mandag ift. Mit vægttab. Det skyldes ganske simpelt at jeg glemte at veje mig mandag morgen, var det man kalder lettere distræt, og så kom jeg først i tanke om det om eftermiddagen. Vil helst veje mig samme tispunkt hver uge, så,da det glippede bestemte jeg for bare at vente til næste mandag, så bliver spændende hvad 14 dage gør.

Derudover har jeg bestemt mig for at gå100km i september måned. Det lyder måske som en nem opgave, men syntes det er fedt at sætte det mål, og opnår jeg det, må jeg som belønning til mig selv købe nogle nisser fra trip trap, som jeg super gerne vil have:):)
har indtil videre gået 6,49km:)

Slutteligt vil jeg lige dele et billede med jer, af de nye film som tikkede ind hos mig idag, uh var længe siden sidst:):):)

Det er sæson 7 og 8 af en af mine ynglingsserier, Criminal Minds og sæson 1 af Law and Order, special victims Unit, også en serie jeg er blevet ret glad for, men aldrig har set fra begyndelsen:) så er helt klar til de mørke efterårsaftener foran tv'et:)

Quote of the day:

"A conclusion is simply the place where you got tired of thinking." - Dan Chaon



Ingen kommentarer:

Send en kommentar