Madblogstoppen

lørdag den 6. september 2014

Uh - fridage er godt til mig, nye indkøb:)

Jep, så gik den første weekend fridag, for dælen fridage er godt til mig:)
Dagen igår gik med Open By Night, sammen med mine veninder Mette og Ditte, og en lille smule Heidi:) programmet var at vi skulle spise på cafe vi to og så ellers rundt og ose og kigge på tilbud, uh, kunne snildt have købt en masse lækre sager. Men var fornuftig igår og købte kun ganske lidt, dvs. En trøje og en vase, så det var ikke meget:) I får billeder imorgen, da jeg ikke lige gider hive det ud af skabet lige nu - jep jeg er doven!!

Idag har jeg slappet af, og fået gået 6 km, skal jo nå de 100, og er pt. På 16,98 km:) så det går fremad. Til aften var jeg i nørhalne og lave mad til familien. Det kom sig af det var længe siden jeg havde været hjemme, og så fordi min far her den 11 rejser 3 uger til Norge med arbejde. Så skulle lige være lidt sammen med ham inden han tager afsted. Var super hyggeligt med roastbeef og flødekartofler på menuen, mums! Så godt der blev gået tur idag!:)

Har et lille indkøb jeg gerne vil dele med jer: 


Ja, det et endnu en dvd, men hvilken dvd!! Er så glad for den:) det er en special udgave af Titanic, som blev udgivet i 2012 da der var 100 års jubilæum for året skibet sank. Har ville have den siden den udkom,  men da kostede den 599, jeg har erhvervet mig den for den nette sum af 149,95:):) på www.stereostudio.dk. Har allerede gang i ekstramaterialerne, og der er til mange timers underholdning! Skal siges at jeg aldrig har fået køb denne film på dvd, havde kun min VHS udgave, så den har været længe ventet i samlingen:)

Quote of the day: 
Fra titanic, Da Jack tegner Rose: 

Rose: I believe you are blushing, Mr. Big Artiste. I can't imagine Monsieur Monet blushing.

Jack: He does landscapes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar