Madblogstoppen

tirsdag den 9. september 2014

Glemte det ski!

Igår var det ski da mandag, og glemte helt at skrive hvad vægten sagde, det var dog ikke imponerede +400g. Øv:( men overrasker ikke, lever stadig for usundt, og skal tage mig sammen, men er så enormt svært for mig at sige nej til de søde sager, specielt når det bliver tilbudt på arbejde! Argh irriterer mig helt vildt at jeg ikke har mere viljestyrke! 
Må jeg arbejde jeg på!

Tilgengæld går det okay, med min mission om at gå 100km i september. Har nu gået 26,09kn, dags dato:) kan godt mærke at når jeg går turene på 5-6 km for jeg pusten op og ømme ben, så skal virkelig igang med mere motion i oktober, så jeg kan få forbedret min kondi - og måske booste vægttabet også?

Quote of the day: 

"If you have a dream, don't just sit there. Gather courage to believe that you can succes and lave no stone unturned to make it a reality." - Roopleen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar