Madblogstoppen

lørdag den 13. september 2014

Weekenden kom og går

Ja, der er lige tomt et par, som jeg egentligt snart er normen;)
Dagene går bare så hurtigt, og som i kan se skriver jeg jo altid sidst på dagen, og nogen dagen er jeg ski bare for træt, til at skrive noget fornuftigt, eller noget i det hele taget:)

Dagen igår gik med dn super hyggelig aften, med en flok skønne mennesker:) tænker nogen gange over hvor heldig jeg er, at have de mennesker jeg har i mit liv, de er der bare, de forstår mig og min til tider mærkværdige personlighed:)  måske fordi de fleste af dem har kendt mig hele mit liv, eller i hvert fald det meste af det, så de er vokset op sammen med mig og ift, det, føler jeg mig utrolig heldig, at have mennesker omkring mig, som jeg har kendt siden børnehaven, tror jeg ikke der er mange der har:) det var lige lidt sentimentalitet. Men havde i hvert fald en hyggelig aften, med en god flok mennesker igår, den blev ikke som først planlagt, men ikke mindre god af den grund!

Idag har stået på lidt Havearbejde, og så en gåtur, er lidt bagud ift, at få gået de 100 km, er nået op på 34,17 km, så er på rette vej i det mindste:)

Quote of the day: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar