Madblogstoppen

lørdag den 20. september 2014

Så gik lørdagen

Beklager de tomme dage, men tiden flyver, og jeg har ikke haft en masse nyt at fortælle:)
Har egentligt nogle fine nye indkøb jeg vil vise jer, men der er ski blevet for mørkt til at tage billeder nu, så dem får I imorgen.

I stedet vil jeg dele den her skønne frokost jeg fik idag, på Cafe Klostertorvet, en af mine ynglingscafeer i Aalborg. Maden er billig og god til prisen, stemningen er hyggelig og de laver de bedste Nachos i Aalborg. Det var dog ikke det jeg fik idag, forsøger jo at leve lidt sundere, så valgte en ret de kalder "Lidt af hvert", det var en tallerken med brød m/pesto, marinerede hvidløg, soltørrede tomater, oliven,  feta, div. Kerner, salat, brød, salami, lufttørret skinke, pesto og tzatziki. Det smagte super skønt, og mindede om en billigere tapastallerken i cafe stemning. På billedet af retten er der to stykker rugbrød også, disse hørte ikke til, dem fik jeg af mine veninde som jeg var på cafe med. 
Det var en fin og god tallerken, tingene smagte skønt. Dog var der en del olie i midten af tallerknen fra hvidløgene og de soltørredetomater, det var det eneste minus. 
Den koster sølle 79kr og man bliver bestemt mæt!


Så kan klart anbefales! Og har du aldrig været på Klostertorvet, så kom afsted! Det ligger på Cw.Obles plads i Aalborg!

Aftenen har jeg sluttet af med at se Titanic, så i skal lige have et citat derfra;)

Quote of the day:
Jack: Rose! You're so stupid. Why did you do that, huh? You're so stupid, Rose. Why did you do that?Why?
Rose: You jump, I jump, right?
Jack: Right


Ingen kommentarer:

Send en kommentar