Madblogstoppen

torsdag den 4. september 2014

1 dag tilbage!!!!

For dævlen der er snart weekend - igen igen:) den her uge er bare fløjet afsted med lynets hast, hvilket egentligt er ret fantastisk!!:)

Har jo som skrevet igår sat mig for at gå 100 km i septemper. Gik idag 4,4km, lidt ved et uheld, farede vild, ups:) så har nu gået 10,89.
Men idag på min gåtur rundt i Aalborg øst, så jeg folk der fik mig til at smile, både fordi de var skønne, men også fordi de passer lidt ind i min stereotype tanker om en sand Aalborg øst - boer! Og det her er 100 % mine tanker!  Så først et par kvinder på en bænk, som sad og nød solskinnet, de kunne være mor og datter, både af udseende og alder, og de delte lige en flaske blå gajol. Næste møde var en ældre herre, på en elscooter, som han havde læsset op med 4 rammer Tuborg mellem hans ben, og så ellers derud på stierne! Derefter bliver jeg stoppet af en skøn ældre dame, som spurgte om vej, mødte hende igen senere, hvor hun stod i vejkanten og plukkede blomster:) og en mor som løb med sit barn i en jogger, hvor datteren pegede og smilede til Nuka:)
Fællesbetegnelsen for alle de her folk, er at de nød livet sådan en skøn solskinsdag som idag, de nød livet på hver deres måde, hvilket egenligt er hyggeligt, om det er så er med eller uden alkohol:) så Aalborg øst er sku hyggelig på sin egen måde, og der er plads til alle typer mennesker herude:)

Quote of the day: 
"It is time for parents to teach young people early on, that in diversity there is beauty and there is strength." - Maya Angelou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar