Madblogstoppen

mandag den 8. september 2014

Drømmer:)

Ja, som overskriften siger, så drømmer jeg lidt for tiden, om nogle boligprojekter:) bliver så inspireret af div. Facebook sider mm, og så får jeg simpelthen selv sådan en lyst til at lave om derhjemme. Det resulterede i, at jeg her til aften solgte mit spejl og lysestager jeg havde på væggen i min entre, og nu vil male den og ændre lidt på hvorn der ser ud derude:) det er ikke et kæmpe rum, men det er en start på et rum, som er lidt trist og måske også lidt for rodet til tider, så det er næste projekt, til når jeg har en stille weekend:)

Nu kalder dynen, så jeg er fresh til endnu en arbejdsdag imorgen:)

Quote of the day:

"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one" - John Lennon, Imagine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar