Madblogstoppen

søndag den 7. september 2014

Så sluttede endnu en weekend - suk


Har haft en skøn weekend, men suk de får bare alt for hurtigt, og når aldrig helt alt det jeg gerne ville, men hva' der kommer snart endnu en, så når jeg det måske der:)

Vil lige vise jer den fine trøje/cardigan jeg købte i fredags, er i hvert fald selv ret så glad for fundet og købet af den.


Elsker bare farven og at den er sådan lækker vamset, uden at være for meget. 
Her er den på: 

Så fin! Og dejlig lang, mine cardigans er ofte korte, så er glad for at finde en lang. Og så til den nette sum af 149,95! Den findes også i kort model og i andre farver, den er købt i veromoda:)
Havde den på idag som "jakke", da jeg bare ikke kunne vente med at have den på, selvom det lige knap er så koldt endnu at den er nødvendig!
Søvnen kalder, inden arbejde råber i morgen tidlig!

Quote of the day: 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar