Madblogstoppen

søndag den 31. august 2014

Weekend slut

Så blev det næsten enden på søndagen og dermed weekenden, huha, de går alt for hurtigt de weekender!! Specielt fordi jeg syntes de også går med arbejde, lidt for tit, men tror på det bare lige er starten på skoleåret her, som gør jeg lige bruger lidt weekend tid på arbejde også, men er bare ikke god til at sidde og forberede mig om eftermiddagen når jeg først har været på job. Der er jeg alt for træt, så skønt man selv kan distribuere over sin tid, så jeg kan ligge det hvor det er bedst for mig:)

Dagen idag et gået med lidt praktisk og lidt hobby-sysler:) har ryddet lidt op i haven, i ved, visne blomst er, afklippede grene mm. Har lavet lidt til arbejde, og så har jeg hygget med mig at hækle. Har optaget det som en ny lille hobby, eller måske nærmere spirende hobby, og syntes faktisk det er ganske sjovt og afkoblende(er det mon et ord?? - i ved hvad jeg mener:)
Jeg hækler oldemorfirkanter, som jeg så hækler sammen til et tæppe eller hvad det nu kan blive til alt afhængig af hvor mange firkanter jeg laver:) men hyggeligt er det i hvert fald lige nu syntes jeg:)

Quote of the day: 
"Persistence. Perfection. Patience. Power. Prioritize your passion. It keeps you sane." Criss Jami



Ingen kommentarer:

Send en kommentar