Madblogstoppen

mandag den 18. august 2014

Anden uge!

Så er ferien for alvor slut for mig, jeg holdte endnu en uge i sidste uge, men nu er det slut! Så vender stærkt tilbage på bloggen igen, er i hvert fald planen:) skylder det vist, efter en noget tam sommer ift. Indlæg:) anways, som jeg skrev for en uges tid siden er jeg jo igang med projekt vægttab. Denne uge, var missionen dog bare at holde det jeg tabte i sidste uge, da jeg tog på camping her i mine ferie, og der ryger altid god mad indebords:)
Målet blev nået og holdt, så ingen tabte kilo denne uge, men heller ikke øget vægten, vejer præcis det samme, som for en uge siden, sejr! Der er lang vej endnu inden jeg når mit mål, men ved at små skridt er vejen for mig, hvis der her skal blive en realistisk rejse og ændring for mig:) pas på jer selv!

Quote of the day: 

“I made up my mind not to care so much about the destination, and simply enjoy the journey.”  - David Archuleta

Ingen kommentarer:

Send en kommentar