Madblogstoppen

tirsdag den 26. august 2014

Er det for tidligt at drømme om weekend?

Ja, okay er godt klar over det kun er tirsdag idag, men er dælme så træt. (Nu tænker I nok, jamen hvorfor sover hun så ikke endnu?? - godt spørgsmål!!)
Er egenligt ikke fordi jeg har behov for at holde fridag allerede igen, ville bare gerne sov længe, for som I der kender mig godt ved, så ELSKER jeg at sove længe!! Der er faktisk intet bedre en at sove indtil man vågner, uden vækkeurets irriterende kimen. Er udbredt B-menneske, og selvom jeg "først" møder 7.50 på mit job, så kunne jeg stadig godt sove længere;) ja, det er selvfølgelig en upgrade fra da jeg arbejdede i Støvring og mødte kl 5.30 nogengange, HUHA det var dælme ikke sjovt! Så trods alt en bedre mødetid nu, for et B-menneske som mig;)

Nok snik snak om ingenting fra mig, sådanne nogle dage og indlæg får i altså også;)

Quote of the day

"Morning i wonderful. It's only drawback is that it comes at such an inconvinient time of day." 
- Glen Cook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar