Madblogstoppen

tirsdag den 5. august 2014

Ferie slut:)

Ja, arbejde begyndte egentligt i sidste uge for mit vedkommende, men har ikke været helt færdig med at holde fri og lave en masse, så derfor har bloggen været lidt forsømt!:)

Siden sidst er jeg startet på arbejde igen, og så har jeg haft fødselsdag, så er nu gået ind i mit sidste år i 20'erne:) hvilket ikke er så slemt som det lyder, tror jeg?! Hehe. 
Har også været i biffen et par gange, så har også et par film anmeldelser til jer. De kommer i ugens løb:)

Derudover har jeg bestemt mig for at ændre lidt i mit liv, for at få mere energi, være mere aktiv og blive den jeg ved jeg kan være:) ja, det kræver nok lidt mere forklaring, men har bestemt mig for alvor at få sparket et vægttab igang igen. Vægten er stukket af for mig de sidste par år, og har flere gang halvhjertet gået ind i at tabe mig igen, men nu skal der ændres på tingene, og det skal blive en ny livsstil - forhåbentligt. Jeg har længe følt mig træt og drænet, og har gerne ville sove når jeg kom hjem fra arbejde, og det har fyldt meget for mig, ingen energi at have. Derudover er der er en del af mit ynglingstøj jeg ikke længere kan passe - så målet er at kunne komme i det igen! 
Man er vel lidt forfængelig, så deler ikke min vægt med jer, men har en intention om at dele mit ugentlige vægttab med jer, for på den måde at holde mig selv op på det. For hvis jeg skal offentliggøre et vægttab, er det klart fedest hvis der er et vægttab - ik:)
Min vejedag er mandag, så den dag vil jeg skrive hvad jeg har tabt den foregående uge:)

Så nu er det uge 1, så ready - set - go! Time to change my life:)

Quote of the day:
"When you do what you fear most, then you can do anything.” - Stephen Richards

Ingen kommentarer:

Send en kommentar