Madblogstoppen

tirsdag den 19. august 2014

Tilbage til virkligheden:)

Så kom virkeligheden igen, efter en skøn sommer, og 3 gode ugers ferie:) det er bare gået ALT for hurtigt, syntes næsten lige sommeren er startet, med de lange lyse aftener, og nu er der regn og gråt udenfor, lidt trist, men samtidigt også oplagt til indendørs hygge.
I mit hoved har jeg gang i mange små kreative projekter, men det er lige med at  få startet, både rent praktisk og økonomisk, for alle mine små projekter er ikke gratis. Men har flere ting jeg gerne vil ændre ved min bolig, små ting her og der, men det koster jo, og lige nu skal pengene spares, så meget som muligt:) Mest fordi næste år står på min venindes bryllup på Malta næste sommer, og så fylder jeg selv 30 og har en klar drøm  om at holde et brag af en fest, så der skal finanser til:) Så derfor skal jeg spare alt hvad spares kan i år, så der er penge til de fantastiske ting jeg skal opleve næste år:)

Quote of the day: 
"Don't believe everything you read or hear, remember a large part of our world is made up of fiction"
- Victoria Addino

Ingen kommentarer:

Send en kommentar