Madblogstoppen

søndag den 24. august 2014

Elsker søndage:)

Ja søndage er sku da ikke så dårlige endda. Som jeg skrev i går, skulle jeg egentligt have vasket køkken ned i dag, men næh, det gad jeg sørme heller ikke i dag;) sån kan det gå, meeen har da trods alt støvsuget, så lidt har jeg lavet. Har også lavet lidt til arbejde. Skal i gang med at lave Individuelle undervisningsplaner for mine elever. Det har jeg ikke lige prøvet før, så kræver lidt forberedelse og arbejde, men sammenligner det med da jeg lavede individuelle udviklingsplaner for mit kontaktbarn, da jeg arbejdede ved specialbørnehjemmene, så helt ukendt er det ikke, men det kræver lige lidt af mig. Så har forberedt mig lidt i dag, da jeg skal mødes med min teammakker i morgen og arbejde på planerne.

Dagen er også gået med mere læsning og lidt zulu boksen, seriøst ik', de sender Beverly Hills, kan jo ikke lade være med bare at se en lille smule her om søndagen! Har også arbejdet på min hækling, ja, jeg har nemlig bestemt mig for, at lære at hækle, så vha. youtube og bøger lånt på biblioteket, forsøger jeg, at lære at hækle. Kastede mig i dag over, at lave oldemorfirkanter, og det gik okay skal jeg selv sige det, så det skal jeg nok lære:) Og så har min veninde Helle lovet at lære mig mere, når jeg skal over og besøge hende i KBH næste gang. Så en skøn weekend her!

Quote of the day:

"If you think you are too small to make a difference, you haven't spent a night with a mosquito." - African Proverb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar