Madblogstoppen

fredag den 22. august 2014

Weekend lige på falderebet.

Ja, klokken er næsten midnat, og næsten imorgen, men når alligevel lige et indlæg idag:) kan godt mærke at nu vi er halvvejs gennem året, bliver det sværere og sværere for mig at huske at skrive herinde hver dag, så nytårforsættet lykkes ikke helt, men jeg prøver ihærdigt!! Og det må også tælle for lidt.
Er som de fleste gået på weekend idag. For dælen det er godt til mig:) så vækkeuret er også slået fra, for der skal soves længe imorgen. 
Kæmper lidt med motivationen til vægttabet og motionen, syntes ku det er svært at kæmpe sig igang, og er en chokolade og kageelsker uden lige, så er svært at sige nej, når det serveres for mig. Men for satan hvor skal jeg altså hive mig i nakken, for er træt af at være træt hele tiden, og ikke orke noget. Er træt af at se på mit tøj som sidder træls, og er træt af ikke at være tilfreds sån 100 % med en selv. Og ja, har da også tanken om, at hvor skal en potentiel kæreste nogensinde syntes og mig, hvis jeg inderst inde ikke selv er tilfreds med mig selv? Er sikker på det skinner igennem udadtil, hvis man ikke er tilfreds med sig selv, på den ene eller den anden facon.
Så må virkelig sparke mig selv i røven og forsøge at få lidt rygrad, så jeg bliver den jeg gerne vil være, og som jeg nogen gange også føler jeg er?:)

Quote of the day: 

“You don't get to choose if you get hurt in this world...but you do have some say in who hurts you. I like my choices.” - John Green, The fault in our Stars.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar