Madblogstoppen

onsdag den 27. august 2014

Øver håropsætning:)

Ja, det gik aftenen bla. Med idag:) min kusine skal giftes her i efteråret, og hun har spurgt om jeg vil sætte hendes hår på den store dag. Det har jeg indvilliget i, så nu er jeg igang med at øve mig på at sætte hår, og se om jeg kan ramme lige den frisure hun bliver glad for:)
Til det projekt har min veninde Katrine indvilliget i at lægge hår til, da min kusine ikke lige bor i nærheden så jeg kan øve på hende:) så da Katrine kigge forbi her i aften til hygge og sludder, så blev der altså også sat hår.

Har lidt billeder i kan se: 




Det er sat uden nogen form for produkter, så derfor er det lidt mere "uglet" i det, end hvis jeg havde haft styring produkter idet, men syntes det er en fin frisure:) må se hvad kusinen siger, om jeg er i nærheden af noget af det hun tænker:) er sjovt at sætte hår, men også lidt skræmmende når det er på andre, for man vil jo så gerne gøre folk tilfredse:)

Quote of the day:

" I love thee to the depth and breadth and height my soul can reach." - Elizabeth Barrett Browning






Ingen kommentarer:

Send en kommentar