Madblogstoppen

onsdag den 11. juni 2014

Ups!!

Er vist blevet ret god til at glemme at skrive:) beklager!

I får en lille opskrift idag på.en lækker nem ret jeg biksede sammen idag, med hvad der lige var i køleskabet:)

Pastafad med kylling

Det skal du bruge:
- 1 kyllingebryst filet
- 2 rød snack peber
- 1 løg
- 10-12 cherrytomater
- 4 skiver bacon
- 2 dl cremefine
- pastaskruer, den mængde du kan spise, jeg lavede til 2 dage.
- revet ost
- Røget paprika
- salt og peber

Sådan gør du:

- Start med at sætte vand over til pasta, så det kan blive kogt.

- Herefter snittes kylling og bacon i passende stykker.

- Steg først baconen i en gryde og steg herefter kyllingen.

- Imens kødet steger, snittes grønsagerne. Løgene skæres i halve og i tynde skiver, det samme med    peberfrugt. Tomaterne skæres også i halve.

- Når kødet er stegt tilsættes løg og tomater. Herefter peberfrugt.

- Det ristes af og paprika tilsættes

- Tilsæt nu cremefine og lad det koge i 10 min tid, inden det blandes med pastaen og hældes i et ovnfast fad:)

- Drys med revet ost og gratiner i ovnen i 15-20 min ved 180 grader.

- Mums siger jeg bare! Jeg fik lidt kogt grøntsager som tilbehør!!

Lækker hurtig ret!

Quote of the day:

"Hvor ord svigter, taler musikken." - H.C.Andersen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar