Madblogstoppen

lørdag den 14. juni 2014

Aktiv lørdag!

Weekender skal normalt bruges på afslapning og det er dagen idag da også gået med, men har også været lidt aktiv eller produktiv er måske mere det rigtige ord:)
Vejret har jo været ganske fint idag til at komme i haven, så det skulle jeg selvfølgelig også! Hækken skulle klippes!
Og ja, jeg har ikke grønne fingre og har heller aldrig klippet en hæk! Normalt hjælper min far mig, men han har rigeligt at se med hjemlige projekter, så jeg kastede mig selv igang med projekt klip hæk!
For det første fandt jeg ud af, eller nok nærmere fik bekræftet, at jeg har mega spagetti-arme! Fik sindssyg syre i armene af at klippe og shit sådan en hækkeklipper er tung når den skal løftes og holdes strakt arm:) så hvis i hørte en stønne og svede på Næssundvej idag, var det med garanti mig! Det må i hvert fald tælle som motion!!:)
Den er blevet en smule skæv hækken, men er overordnet tilfreds for et første forsøg! I får lige et par pics, så kan i bedømme selv:




Derudover fik jeg også brygget hyldeblomstsaft idag - er spændt på at smage det om nogle dage, når det har trukket:)
 
Quote of the day:
 
"What good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness." - John 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar