Madblogstoppen

mandag den 2. juni 2014

I'm back!!

Så er jeg tilbage på bloggen efter en skøn Kristi himmerlfarts ferie!!:) jeg har været på camping med min veninde Mette, så derfor brugte jeg min ret til, at holde blog fri. Vi lånte mine forældres campingvogn, som står fast oppe på camping Hedebo, oppe ved Sæby. En helt fantastisk skøn campingplads, som ligger lige ud til østkysten, med gåafstand på små 3 km til Sæby havn. Jeg elsker virkelig at være deroppe, jeg får koblet fuldstændig af, og glemmer alt det jeg har så travlt med herhjemme og på arbejde.  At have selskab af min veninde gjorde bestemt kun turen bedre. Vi var i Frederikshavn en enkelt dag og se palmestranden, som ingen af os havde set før, og fik også oset lidt i gågaden:) det blev til en cykeltur til Sæby, masse af hygge, kortspilleri og filmkiggeri:) så alt i alt en god ferie!

Jeg vil lige anbefale en skøn restaurant i Sæby, som jeg nu har besøgt 2 gange. Det er Jensens fiskerestaurant. De er kendt for deres skønne og lækre fiske og skaldyrsbuffet. Den koster 199kr om aftenen, og byder på næsten alt, hvad hjertet kan begære af lækker fisk og skaldyr. Der er torsk. Havkat, laks, skrubbe, rejer, krebs, jomfruhummer, krabbe og meget mere. Alt sammen i forskellige udgaver af kogt, røget, bagt, friteret osv. 

Deres hummersuppe, med krebs og urter! Mums mums!!

Min første tallerken med lidt forskelligt. Der er også en del grønt tilbehør, man kan supplere sit fisk med.

Mums!! Så gode flødekartofler de laver også! Og disse kæmperejer i skal var fantastiske!

Ja, jeg er fan! Og syntes udvalgte er skønt! Restauranten serverer også enkelte andre retter med fisk eller uden fisk, så man kan sagtens tage derop, selvom hele selskabet ikke er til fisk.


Så Jensen's fiskerestaurant er et besøg værd i mine øjne!:)

Quote of the day: 

"Ferie, ferie, ferie, slap nu af du har fri og syngen glad melodi!" - fra Ferie, Ferie, Ferie sangen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar