Madblogstoppen

tirsdag den 3. juni 2014

Nyt indkøb!

Ja, så brugte jeg lige lidt penge igen! Som nogen måske kan huske, skrev jeg for nogle måneder siden om at jeg sindsygt gerne ville have et Kugletæppe. Taler om de her fine uldtæpper, som er lavet i Nepal, og findes i alskens farver.
Nu kom dagen så hvor jeg endelig fik købt mig et, og elsker det!


Billedet er taget med iPad'en, så det er ikke den bedste kvalitet, men syntes i skulle se det. Mit hedder Black and White, selvom der også er grå i. Det er købt på Nepaldo.dk, og kostede 795kr for et på 90 cm i diameter. Kvaliteten er der intet at sætte en finger på, elsker det!!

Quote of the day:

" Jeg er en fugl der hopper fra gren til gren, men jeg er os' en tryghedsnarkoman. Jeg er en såret sjæl, der synger sange i dur, en optimist i pessimismens bur" - Maria Sejer, sangen: "jeg er"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar